11 Kasım 2012 Pazar

Gittim,Yüreğimin Götürdüğü Yere,Yerlere..

Ne zaman plan,program yapsam birşeyler çıkıyor.Karar verdim artık ayaklarım  ve yüreğim nereye götürürse ,oraya gideceğim. Genel de aynı yola çıkıyorum ya,hadi hayırlısı...:)

Bu sabah uyumayı planlarken, her haftasonu olduğu gibi yine erkenden uyandım,planım;Ortaköy'de kahvaltı,dışarıda Türk Kahvesi ve Gazete ile keyif yapmak  idi.Kabataş'a gitmek için tramvaya bindiğimde tramvayın  Beyazıt'a kadar çalıştığını öğrendim, başka nasıl gidilir, diye düşünürken kendimi Sultanahmet meydanında buldum.Bugün Avrasya Maratonu vardı,tramvayın çalışmama sebebi bu halk koşusuymuş.Gelmişken bir iki kare fotoğraf çektim. Neyse ki yürüyerek Gülhane,Sirkeci derken Eminönü'ne geldim.Buralarda yeni bir fotoğraf çekmedim,son zamanlarda yolum fazlaca düştü ve çekebileceğim bir kare kalmadı diye düşündüm.

Eminönü-Kadıköy iskelesine geldğimde kalakaldım,yine bir karar ile Kadıköy vapuruna bindim, havanın serin olmasına aldırmadan en üst kata çıktım,martıları sevmeme rağmen, biraz uzak kaldım,rüzgarın etkisiyle fazlaca üzerime geliyor gibi hissettim , ne olacak benim bu hayvan korkum,bilmiyorum..

Kadıköy'e iskelesine geldiğimde, Balon Cafe'ye doğru yürüdüm,daha önce toplantı ve etkinliklerimiz orada yapılıyordu, kahvaltı yaparım diye düşünüyordum ama  hem kalabalıktı ,hem de artık benim yapacağım kahvaltı değil,artık öğle yemeğiydi.Çarşı'ya doğru yürüdüm,biraz alışveriş yapıp,daha önce okuduğum ama kaybettiğim Hande Altaylı'nın Maraz adlı kitabını aldım, çok samimi buluyorum bu yazarı.Sevdiğim kitapları defalarca okuyabilenlerdenim.Birşeyler atıştırdıktan sonrs Starbucks'a geçtim,iki katlı bir mekan burası ,üst kat balkonda oturdum, sıcacık bir mocha ile kitabımı okumaya başladım, ortalama 1 saat vakit geçirmişimdir.Oradan dönüşe geçtim,Eminönüne geldim ve Galata Kulesine doğru çıktım, kuledibinden bir kaç fotoğraf çekip , tatlı  yorgunluk ile eve döndüm. Bugün de böyle bitti...